Avatar billede lekkim7 Nybegynder
02. december 2006 - 10:43 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Rebooter midt under spil

Hej

Min pc rebooter efter 30 min spil, når jeg bare kører lidt krævende spil. Det ser ikke ud til, at den bliver for varm.
Hvad kan dette skyldes?
Avatar billede matcho Nybegynder
02. december 2006 - 11:09 #1
Prøv og sætte opløsningen ned.
Avatar billede lekkim7 Nybegynder
02. december 2006 - 11:31 #2
Det er ikke det, der er problemet. Den skal kunne køre spillene..
Spec.
P4 3,4 GHz
1 GB RAM
Grafikkort: Radeon X800 XT Platinum edi.
Bundkort: Soltek SL-86SPE-L
Harddisk: seagate 140 Gb
Avatar billede haverslev Novice
02. december 2006 - 12:08 #3
Prøv at teste dine ram, hvis du har 2 stænger så prøv at køre med en og test den i de forskelliger ram sokler - det samme med ram klods nr. 2
Hvis du kun har en ram klods, så prøv at flytte den i anden sokkel
Ellers test med: http://www.memtest86.com/
Avatar billede c-holst Novice
02. december 2006 - 15:56 #4
og når du nu alligevel åbner kabinetet, så snup lige en julerengring af diverser blæsere og kølere. og generelt.

gå forsigtigt til værks. undlad kompressorer. støvsugere anbefales normalt ikke, pga faren for statisk elektricitet.

trykluft på dåse til opgaven kan købes.
Avatar billede c-holst Novice
13. februar 2007 - 21:32 #5
Da det er længe siden der har været liv i denne tråd, vil det være rart med respons fra spørgerens side.
er problemet løst, eller er der stadig problemer, så sig til, så tager vi den der fra.

Jeg lægger hermed et svar, som du kan acceptere så fremt du mener jeg har været til nogen hjælp:-)
Avatar billede haverslev Novice
01. marts 2007 - 20:54 #6
Avatar billede lekkim7 Nybegynder
01. marts 2007 - 22:23 #7
Det har desværre ikke hjulpet, jeg har testet rammene. Jeg gider ikke rode med den mere. En ven har overtaget den, og bruger istedet de forskellige dele. Det kan være det giver en forklaring på problemet. Men tak for de forskellige inputs.