Avatar billede bravida Nybegynder
01. december 2006 - 10:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Linje skift i formel

Teksten gemmes i databasen phpMySQL

Jeg har fået oplyst at man skal indsætte dette stykke kode >>>$nytekst = nl2br("$tekst");
echo"nytekst";<<< hvor man derefter kan lave linje skift.

Problemet er bare, at jeg ikke forstår hvor at jeg skal indsætte koden. Jeg skal nok havde det skåret ud i pap for at kunne forstå dette, og vil nok bagefter sige, var det så let.
Avatar billede olebole Juniormester
01. december 2006 - 13:27 #1
<ole>

Du skal bare sætte den ind det rigtige sted. Hvor det er, kan kun du, der kan se koden vide  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede bravida Nybegynder
01. december 2006 - 14:38 #2
Koden, er det den som viser siden når man har redigeret teksten.
Avatar billede bravida Nybegynder
03. december 2006 - 20:38 #3
Har fået hjælp fra anden siden til løsning af spørgsmålet.