Avatar billede a/s Nybegynder
30. november 2006 - 23:44 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Hvordan tilføjer jeg musik/lyd?

Hvordan tilføjer musik/lyd til min website, der er lavet i FrontPage 2000?
Avatar billede gurly Praktikant
30. november 2006 - 23:46 #1
skal det bare være baggrundsmusik der køre af sig selv ? eller vil du have player på siden ?
Avatar billede gurly Praktikant
30. november 2006 - 23:51 #2
http://www.jeroenwijering.com/?item=Flash_MP3_Player
her kan du downloade en fri mp3 player, både til en enkelt sang, eller stor player med mange sange, som kan loade playlister.

hvis det bare er til baggrundsmusik, så husk at lave det meget lav kvalitet, så brugere mad lav download hastihed også kan færdes på din dide
Avatar billede gurly Praktikant
30. november 2006 - 23:55 #3
en baggrundslyd kan klares så let her, har dog ikke afprøvet om den kan køre mp3
http://hjem.get2net.dk/ahome/koder/html_afspil_lyd.htm
Avatar billede hcma Novice
01. december 2006 - 00:05 #4
eksempel på lyd:
http://www.hcma.dk/music.htm  (og det er IKKE baggrundslyd)
Avatar billede a/s Nybegynder
05. december 2006 - 23:58 #5
min idé er, at besøgende skal høre musik mens de besøger mit site...
Avatar billede hcma Novice
06. december 2006 - 11:38 #6
SKAL de høre musik, eller skal du have muligheden for at vælge eller fravælge musik ?
jeg hader personligt baggrundsmusik, jeg ikke har mulighed for at slå fra.
det er enten eller ;o)
Avatar billede a/s Nybegynder
06. december 2006 - 13:48 #7
-> hcma: godt spørgsmål som jeg ikke havde overvejet, men svaret må vel være at musikker spiller, men man kan 'slukke' for den !
Avatar billede hcma Novice
06. december 2006 - 14:24 #8
så skal du bruge den metode jeg skriver i mit link
der er en hvor musikken spiller når siden åbnes (og man kan altid trykke på stop-knappen) og en anden man selv skal sætte igang
Avatar billede a/s Nybegynder
07. december 2006 - 09:31 #9
-> hcma, tak for dit svar. Hvordan uploader jeg selve musikken?
Hvis du sender 'svar' kan jeg belønne dig!
Avatar billede hcma Novice
07. december 2006 - 13:07 #10
du lægger din musikfil i samme mappe/mapper som alle dine andre filer der skal uploades og uploader så på nøjagtig samme måde som med alt andet.
Avatar billede hcma Novice
08. december 2006 - 16:19 #11
sker der noget nyt ????
Avatar billede a/s Nybegynder
08. december 2006 - 23:33 #12
Jeg laver/redigerer i FrontPage, så hvordan uploader jeg musikfiler der?
Avatar billede hcma Novice
09. december 2006 - 00:04 #13
som du uploader andre filer