Avatar billede stoorm Nybegynder
28. november 2006 - 19:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ipod siger kun en lang BIP lyd

Jeg har en ipod nano (1. gen.)

jeg kan ikke tænde den.

når jeg sætter den til computeren siger den kun en lang bip lyd (bliver ved indtil jeg sykker stikket ud)

når jeg sætter den i stikkontaken kan jeg godt tænde den men den bliver så varm at man ikke kan røre ved den (når jeg tager stikket ud slukker den)

er der andet at gøre end at sende den på værksted?

\\stoorm
Avatar billede stoorm Nybegynder
29. november 2006 - 21:49 #1
ingen der vil svare?
Avatar billede langkjaer Nybegynder
01. december 2006 - 10:51 #2
har du prøvet a skifte batteriet?
Avatar billede stoorm Nybegynder
01. december 2006 - 14:00 #3
det er jo en ipod nano der er et indbygget batteri der er lodet fast.

\\stoorm
Avatar billede stoorm Nybegynder
13. december 2006 - 20:57 #4
så lukker vi. sendte den ind til apple og de gav mig bare en ny :-P