Avatar billede am-schluter Nybegynder
27. november 2006 - 11:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

norman / morton

hejs jeg har være så dygtig og  liit norton på en pc der lå norman på og nu er min pc låst hvad gør jeg for og fjerne et enen program uden og slette mine dater på maskine

hilsen en forvire mand
Avatar billede dragonknight Juniormester
27. november 2006 - 11:12 #1
I kontrolpanelet > tilføj/fjern programmer, og fjern det program du vil fjerne.

Er det Norton Internet Security, kan du anvende det setup program du instalerede med til at fjerne det igen.
Avatar billede am-schluter Nybegynder
27. november 2006 - 11:13 #2
jeg kan slet ikek komem så langt den låster i det den starte op
Avatar billede dragonknight Juniormester
27. november 2006 - 11:23 #3
Hvad er det du har instaleret, og hvad var det der lå der i forvejen ?
Avatar billede nheilbuth Nybegynder
27. november 2006 - 11:48 #4
Start op i fejlsikret tilstand, fjern norman (norton kan ikke fjernes i fejlsikret).

Hvis jeg var dig ville jeg så efterfølgende fjerne Norton og geninstallere Norman, men det er så bare min mening! :D
Avatar billede am-schluter Nybegynder
27. november 2006 - 11:54 #5
tak for svaret men jeg beholder norton på maskin nu virker den mange tusen tak