Avatar billede benchmark Nybegynder
24. november 2006 - 21:03 Der er 4 kommentarer

Createuser Wizard

Jeg har i min createuserwizard lavet et "Step" hvor brugeren indtaster adresse ect.. og dette bliver gemt i min Database...

Men hvordan kan jeg lave noget Validation inde på steppet?

Jeg prøvet at sætte en Requiered field validator ind, men jeg kan ikke få NextButton til at have den som validator..

Jeg har også prøvet at have createuserwizard egen validation group på steppet, men det virker heller ikke.

Nogle der kan hjælpe?
Avatar billede jokkejensen Novice
24. november 2006 - 23:42 #1
har du et link ?

Jeg er ikke så meget inde i de wizards, men kan måske se det i kilden.

/JJ
Avatar billede thomasabcd Nybegynder
29. november 2006 - 09:30 #2
Er next-knappen med i samme validation group som resten af steppet?
Avatar billede benchmark Nybegynder
29. november 2006 - 10:03 #3
lukket
Avatar billede benchmark Nybegynder
29. november 2006 - 10:03 #4
prøver igen