Avatar billede smangaliso Nybegynder
22. november 2006 - 15:51 Der er 12 kommentarer

Dating 2.0 - Myspace møder Dating møder Google

Jeg har arbejdet med web på internationalt plan og som iværksætter siden 1997. Jeg har samtidig været online dater siden 2001 og kan simpelt hen se nogle muligheder der ikke bliver udnyttet og som kan gøre en forskel fra alle datingsites i DK (som stort set ligner dating.dk allesammen). Jeg søger et par erfarne web/db udviklere som har lyst til at være med til at banke et fedt datingsite op ved siden af, kaste det ud som beta, give brugerne medindflydelse og springe alt bullshit over.

Servicemeddelelse. Du behøver ikke at bruge kræfter på at fortælle at der findes mange andre datingsites - det ved enhver. Hvis du derimod er træt af at se alle de talentløse løbe med kagen på datingmarkedet, så smid en mail på site.dating@gmail.com

Du får en ligelig ejerandel, hvis der ellers bliver noget at eje. Det er en fordel hvis du har været alt dotcom hypet igennem og kan tage ting oppefra og ned. Det er nok også en god ting, hvis du selv har brugt online-dating...

A
Avatar billede smangaliso Nybegynder
22. november 2006 - 16:34 #1
Well... Lad mig tilføje at der er tale om et fritidsprojekt, og at det nok ikke er det rette for alt for sultne folk ;-) Det skal have lov at boble og være sjovt og MÅSKE give penge. Ikke være et alt-på-et-brædt projekt for lykkeriddere. Men hey - det KUNNE jo blive din billet til noget sjovere... Jeg har et stort netvær, er en erfaren iværksætter og har bare lyst til at "give it a shoot". Vi vil arbejde med fokusgrupper, mobilteknologi og integration med en række eksisterende teknologier. Det her er IKKE et nørdprojekt, men et forsøg på at skabe noget unik værdi der bygger på nutidens måde at bruge nettet på...
Avatar billede cybermike Nybegynder
24. november 2006 - 10:08 #2
Hej "A"

Hiv da fat i mig, det lyder spændende. Jeg arbejder godtnok professionelt som udvikler til hverdag og er da også tilt tider "sulten" som du siger, en spændende projekter kan man aldrig få nok af.

Lyder som en spændende opgave med nogle udfordringer i, så poke mig lige på MSN og lad os tage en snak.

MSN: ekimrebyc@hotmail.com
Mail: mail@mc-solutions.dk
Web: http://mc-solutions.dk

  Mvh
Mikkel Christensen
Avatar billede smangaliso Nybegynder
24. november 2006 - 11:31 #3
Hej CyberMikkel... Tak for henvendelsen, men det er bedst hvis mine partnere bor i omegnen af KBH, ligesom jeg selv gør... Teamwork i et startup kræver at man kan mødes fysisk - i det her tilfælde efter arbejdet.

/A
Avatar billede imran Nybegynder
25. november 2006 - 21:43 #4
Hej smangaliso

Jeg sidder faktisk også med en idé til et anderledes datingsite. Så skriv da til mig, så kan vi måske brainstorme sammen! Jeg bor i Ishøj, så der er ikke langt til KBH. Jeg arbejder til daglig som systemudvikler og er uddannet datamatiker. Du kan skrive en mail til mig på imranaha@hotmail.com.
Avatar billede smangaliso Nybegynder
28. november 2006 - 12:55 #5
Well, Imran.... brainstorme sammen er måske ikke lige det jeg søger. Jeg håber du forstår at jeg foretrækker at holde mine brainstorms lidt adskilt fra andre folks projekter i denne fase ;-)
Avatar billede imran Nybegynder
28. november 2006 - 14:36 #6
Til smangaliso: Tjah det forstår jeg sådan set godt. MEN vi kunne jo gensidigt underskrive en fortrolighedsaftale? Jeg er i hvert fald i den fase, at jeg har skrevet forretningsplanen, men kunne virkelig godt bruge input for én med noget iværsætter-erfaring!
Desuden kender jeg i hvert falt én meget dygtig webudvikler, hvis det stadigvæk har din interesse?
Avatar billede smangaliso Nybegynder
28. november 2006 - 15:53 #7
Ok - det lyder ret seriøst - jeg har sendt dig en mail...
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2006 - 14:19 #8
Hej , smangaliso.

Jeg koder asp. Samt med databaser.
Jeg laver hjemmesiden www.code-arto.com.
Min egen hjemmeside er www.leol.dk ( Ikke færdig udviklet )
MSN: Leo@leol.dk
Mail: Leo@leol.dk
Avatar billede smangaliso Nybegynder
05. december 2006 - 16:29 #9
Jeg har et par møder med folk i denne uge men er staid interesseret i visionære kodere eller folk med et innovativt dating-site i maven (eller hvor man nu har sådan et)
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2006 - 15:53 #10
Nogen som har fået jobbet?:)
Avatar billede smangaliso Nybegynder
13. december 2006 - 12:30 #11
lukket
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2006 - 13:00 #12
Skal du så ikke have dine point:)