Avatar billede wickedd Juniormester
22. november 2006 - 12:51 Der er 1 løsning

Blokere billede links med htaccess

Hey gutter,
Nu har jeg prøvet de sidste par dage på at få det her til at virke, men som altid så virker det ikke.

Så derfor ville det være rigtig nice hvis nogen lige kunne lave en lille kode så det virker.

Jeg vil gerne blokere alt hotlinking fra f.eks. www.eksperten.dk og istedet for at få en 403, så skal der vises et billede istedet for (images/nohotlink.gif).

Takker på forhånd! Har lidt travlt, jeg skal tilbage til jobbet så derfor unskylder jeg lige for eventuelle staveplader.
Avatar billede wickedd Juniormester
23. november 2006 - 00:29 #1
Super, tak for det