Avatar billede jrxxx Nybegynder
22. november 2006 - 11:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Visionær webmaster søges

Webmaster søges til administration, opdatering, finetuning og søgemaskineoptimering af bl.a. www.qualitya.dk samt www.copenhagen-consult.dk.

Arbejdstiden er ca. 4 timer om ugen eller efter behov og aftale.
Arbejdet foregår fra din egen bopæl eller fra vores kontor.

Du har indgående kendskab til og erfaring med især asp og photoshop el.lign. billedredigeringsprogram. Du bor gerne i København eller nær omegn.

Du aflønnes med 150 kr. i timen.

Interesserede webmastere kan henvende sig pr. e-mail til:
roikjaer@hotmail.com eller jr@copenhagen-consult.dk.

Med venlig hilsen

Jesper Røikjær
Avatar billede diggerx Nybegynder
22. november 2006 - 12:38 #1
Wow, det er næsten lige så meget som man kan få som tankpasser!!
Avatar billede areon Nybegynder
22. november 2006 - 15:11 #2
Hej Jesper,
Thomas Sørensen fra OrangeWeb..
Rimelig sikker på vi kunne finde en god løsning på dit assistance problem såfremt det har jeres interesse.. Som du ved er vi stedfestet i Bulgariens hovedstad Sofia.

Vi programmere primært i .Net og PHP, og har derudover egen Grafisk afdeling med alt hvad i har behov for. (asp klasisk løsninger er dog ikke vores foretrukkende. :) )

Du har min email så du er velkommen til at skrive såfremt det måtte have jeres interesse at høre mere.

Mvh
Thomas Sørensen