Avatar billede lekkim7 Nybegynder
21. november 2006 - 17:09 Der er 5 kommentarer

Baggrundbillede i word

Jeg har problemer med indførelse af baggrundsbillede i word.
Under formater og baggrund er jeg i stand til, at indføre et billede som baggrund i mit dokument.
Problemet er at jeg ikke kan låse mit højde og bredde forhold. Det resulterer i, at når jeg zoomer i dokumentet, ændrer billedets størrelse sig i forhold til A4 siden. Zoomer jeg ud, bliver billedet for stort i forhold til A4 siden. Og omvendt hvis jeg zoomer ind bliver billedet for småt i forhold til A4 siden. Kan i hjælpe???
Avatar billede mugs Novice
21. november 2006 - 17:41 #1
Er du sikker på, at det ike er et vandmærke du mener:

http://www.eksperten.dk/spm/746007
Avatar billede lekkim7 Nybegynder
21. november 2006 - 17:48 #2
Ja jeg er sikker på at det ikke er et vandmærke. Det skal netop ikke være et vandmærke da denne toner den baggrund jeg vil have indsat.
Under formater og "baggrund" tilføjer jeg billedet via "effekter" og IKKE indtrykt vandmærke.
DET MÅ IKKE VÆRE VANDMÆRKE. DET SKAL VÆRE ET HELT ALM. BILLEDE DER SKAL INDSÆTTES SOM BAGGRUND MED DE NATURIGE NUANCER.
Avatar billede mugs Novice
21. november 2006 - 17:51 #3
Så synes jeg, at du skal afslutte dit spørgsmål om vandmærker.
Avatar billede lekkim7 Nybegynder
21. november 2006 - 17:59 #4
den skulle være i vinkel
Avatar billede jkrons Professor
21. november 2006 - 18:27 #5
Jeg tror ikke der er noget atv gøre ved det. ASå vidt keg kan se er det simpelhen den måde baggrundsbilleder opfører sig på i Word.

I stedet for bagrund kan du indsætte billedet i sidehovedet, og derefter tilpasse det, så det dækker hele siden.