Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
20. november 2006 - 15:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Æder wysiwyg-editorer egne html-tags?

Hej Eksperter!

Jeg er ved at udvikle et system hvor jeg i nogle htmlsider bruger mine egne htmltags. Jeg har dog (mod min forventning) været ude fra at nogen siger at deres HTML-editor (grafisk) fjerner de bruger definerede htmltags - Jeg synes det lyder ulogisk, men kan jo godt ske programmerne er det?

Er der nogen der har kendskab til om de fjerner fx <fed markeret="ja"> når man ændre i dokumentet?

Jeg har ikke selv programmerne så jeg kan ikke teste det - håber nogen vil hjælpe mig med det :)

På forhånd tak!
Avatar billede keysersoze Guru
20. november 2006 - 15:59 #1
Gary Jules - Mad world. Oprindeligt vistnok et Tears for Fears nummer.
Avatar billede keysersoze Guru
20. november 2006 - 16:01 #2
sooorry - havde to spørgsmål i gang og fik da vist lige skrevet det rigtige svar det forkert sted :(
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
21. november 2006 - 09:48 #3
:)
Avatar billede olebole Juniormester
21. november 2006 - 15:08 #4
<ole>

Det er der ikke spor mærkeligt i ... det _skal_ enhver ordentlig editor slette. Du kan ikke i HTML lave special-tags. Det kan du kun i XML - herunder XHTML, men i så fald kun, hvis du skriver dem i et namespace for sig selv  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
09. januar 2007 - 19:47 #5
smider du et svar ole? beklager jeg ikke fik vendt tilbage
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
13. januar 2007 - 15:42 #6
skriv hvis du gerne vil have pointene selvom jeg lukker nu! :)