Avatar billede nellem Nybegynder
19. november 2006 - 14:38 Der er 1 løsning

Udgivelsesproblemer med FrontPage 2003

Da jeg ca. 4 måneder om året opholder mig i udlandet hvor jeg udgiver websiten fra en bærbar computer har jeg ofte store problemer hver gang jeg skifter mellem den hjemlige stationære og den bærbare.
Indtil nu har jeg kopieret hele Frontpage biblioteket frem- og tilbage mellem de to computere, men det giver hver gang en række opdateringsproblemer, da der tilsyneladende ligger filer uden for det aktuelle bibliotek, som ikke kommer med over.

Mit spørgsmål er, hvorledes skal jeg forholde mig, når jeg ønsker at udgive en eksisterende website fra en ny computer?

Den mest enkelte løsning er selvfølgelig, at jeg altid arbejder fra min bærbare, men det er blot ikke en praktisk løsning i dagligdagen.

Problemet har udviklet sig fra, at jeg ikke mere kan opdatere med FrontPage eller Share Point Service selv om mit webhotel understøtter det - og det har da også tidligere fungere fint. Men da jeg hele tiden får servermeddelelse om fejl er jeg gået over til ftp-opload, men også det giver nogle problemer, men dog ikke sådan at jeg ikke kan oploade filer manuelt.
Avatar billede nellem Nybegynder
22. august 2010 - 14:56 #1
Tråden lukkes