Avatar billede falkevej Juniormester
19. november 2006 - 09:55 Der er 1 løsning

Billedfremvisning i frontpage

Jeg har brug for et system så jeg kan vise billeder på min nye version af www.milo.hashoj-net.dk ( er under udvikling på tegnebrættet )som skal erstatte en gallem version som ikke er så fikst
Det skal være så simpelt så muligt da jeg ikke en nogen ørn til hjemmesider.
Har selv en idee til hvordan det kunne fungere - teoretisk.
Alle billederne bliver lagt på siden i et mini format og når musen så føres hen over billede kunne det rigtige billede komme til syne. Sikkert svært at lave, men jeg er også modtagelig for ideer.
Nå jo der skulle også gerne være plads til en tekst sammen med billede.
Mon alt dette kan lade sig gøre.
Avatar billede falkevej Juniormester
26. november 2006 - 07:52 #1
finder en anden løsning