Avatar billede madox_madox Nybegynder
15. november 2006 - 15:51 Der er 1 kommentar

Forhindre at application lukker når der trykkes på krydset i menu

Jeg har en hoved form, hvor jeg har sat formborrderstyle til FixedSingle, så der kun vises krydset hvor man lukker formen ned men hvordan forhindrer. Men kan man ikke forhindre at formen bliver lukket ned når der trykkes der?
Avatar billede mh6000 Nybegynder
15. november 2006 - 15:54 #1
fang form.closing og sæt e.cancel til true.

  Private Sub Form1_Closing(ByVal sender As Object, ByVal e As System.ComponentModel.CancelEventArgs) Handles MyBase.Closing
    e.Cancel = True