Avatar billede nikstar Nybegynder
14. november 2006 - 17:07 Der er 8 kommentarer

streger (sne) på skærmen

Jeg har farvede (blålige hvis mørk skærm, gullige hvis hvid baggrund) streger på skærmen, både vandret og lodret, dog bredest lodret. Derudover kan jeg kun afspille nogle af videofilerne med nogenlunde resultat, dog altid stadig med denne sne eller stregfejl.
Jeg troede det var manglede luft på skærmkortet da ventilatoren er stået af, men nu hvor jeg har en ny på er det der stadig.
Nogen der kan give et tip om hvordanjeg fikser det?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
14. november 2006 - 17:35 #1
er skærmen LCD eller billedrør ? (lyder som billedrør)
Avatar billede nikstar Nybegynder
14. november 2006 - 17:45 #2
fladskærm... LCD vel...
Avatar billede kenp Novice
15. november 2006 - 23:26 #3
defekt grafikkort?
Avatar billede nikstar Nybegynder
17. november 2006 - 20:59 #4
hmm, defekt grafikkort kan det desværre måske være... har ati radeon xt 9800 og kom på et tidspunkt til at bøje strømforsyningen lidt. Men har virket fint længe, indtil nu.
Avatar billede kenp Novice
17. november 2006 - 21:09 #5
Det var nu nærmere fordi at du skrev at blæseren var stået af... så bliver det altså meget varmt.
Avatar billede nikstar Nybegynder
17. november 2006 - 21:46 #6
Jeg har sat ny blæser på uden bedring :(
Avatar billede kenp Novice
17. november 2006 - 21:56 #7
ja chip kan jo have taget skade da den gamle stoppede..
Avatar billede nikstar Nybegynder
17. november 2006 - 22:27 #8
hmmm ok - Kan det testes på nogen måde? - har ikke lige andet grafikkort ved hånden