Avatar billede driogan Nybegynder
13. november 2006 - 08:04 Der er 13 kommentarer

Computer Lagger

Hej Jeg har et problem, når jeg skifter mellem en Remote Controle session og Execl, så er der et mega delay jeg kan sidde op til 30 sek får at mine tal kommer på skærmen i Excel, nogen der har en ide til hvad der kan gøre det ? Jeg har installeret alle de rigtigte drivere til min comp, hvad kan ellers gøre det ?
Avatar billede midgaardsorm Nybegynder
13. november 2006 - 09:45 #1
Hvilken udgave af XP bruger du ?
Avatar billede driogan Nybegynder
13. november 2006 - 10:22 #2
WinXP Service pack 2,

Det er noget der er sket efter brugeren har fået ny comp
Avatar billede midgaardsorm Nybegynder
13. november 2006 - 12:10 #3
Home eller pro ?
Avatar billede driogan Nybegynder
14. november 2006 - 07:36 #4
Pro
Avatar billede midgaardsorm Nybegynder
14. november 2006 - 10:16 #5
Hvilken remote control software bruger du ?
Avatar billede driogan Nybegynder
15. november 2006 - 09:33 #6
Jeg bruger den som er indbygget i windows til at køre op mod en terminal server, havde ikke problemet på min gamle comp, det er opstået på den nye.
Avatar billede midgaardsorm Nybegynder
15. november 2006 - 11:51 #7
Der kan være tale om en af microsofts "sikkerhedsrettelser" eller en anden opdatering.
Er der forskel hvilken opdateringer der er på de to maskiner ?

Kom problemet omgående på den nye maskine eller kom det snigende ?
Avatar billede driogan Nybegynder
15. november 2006 - 11:54 #8
Efter hvad jeg har fået at vide, så var det der med det samme
Avatar billede midgaardsorm Nybegynder
17. november 2006 - 10:52 #9
Er der installeret nye programmer ?
Avatar billede driogan Nybegynder
20. november 2006 - 07:50 #10
nope, det er de programmer som er var på den anden.
Avatar billede midgaardsorm Nybegynder
21. november 2006 - 10:11 #11
Det jeg tænker på er at der er nød til at være en forskel et sted. Jeg har selv oplevet at et program gav problemer fordi det var installeret før et andet. Det kan jo ikke være problemet her.

Har du søgt på Microsoft ?
Avatar billede driogan Nybegynder
23. november 2006 - 11:53 #12
Nope ikke lige... men tror at jeg vil geninstallere... hvis det nu virker så er det meget hurtigere...
Avatar billede midgaardsorm Nybegynder
07. december 2006 - 10:09 #13
Hvordan gik det ?