Avatar billede infoseek Nybegynder
10. november 2006 - 14:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Al computer-lyd forsvinder pludselig

Oplever lidt for ofte, at al lyd pludselig forsvinder.
Det sker, mens jeg hører musik på WMP (11'eren, den nye) eller ser film på Media Player Classic.

Mener dette b egyndte at ske efter installation af WMP-11 men har prøvet af afinstallere og geninstallere.

Når lyden forsvinder er det al pc-lyd, der er væk. Også "lukke-ned jinglen" og det hele.
Men alt fungerer fint igen efter en genstart.

Fejlen sker ofte mens der ikke er andet end en firefox-browser-vindue åben - dvs at der ikke kører andre programmer bagved.

Håber på hjælp.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
10. november 2006 - 15:13 #1
prøv at skriv "drwtsn32" i kør, og se om det kan gi´ et clue..?
Avatar billede infoseek Nybegynder
10. november 2006 - 15:25 #2
øhhh, det gør det ikke.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
10. november 2006 - 16:39 #3
så det måske en hardware fejl..har du et lydkort, så prøv at pil det ud.
Og har du kun onboard, så prøv at opdater driveren.
Avatar billede old-faithful Praktikant
10. november 2006 - 17:43 #4
Måske en fejl i dit lydkort, men prøv at starte med sørge for at alle kabler er forbundet ordentligt og fast.
Avatar billede infoseek Nybegynder
10. november 2006 - 18:07 #5
Alle kabler er skam forbundet ordentligt.
Avatar billede infoseek Nybegynder
28. juni 2008 - 19:47 #6
Lukker spørgsmålet