Avatar billede fotobob Nybegynder
10. november 2006 - 12:28 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

WORD opstilling

Hej

Hvordan laver man ostillingen:

maskineX..........................14000 kr.

Det er den er punktumopstilling. mellem teksten og f.eks. prisen

Hvordan laver men den? bruger Word XP
Avatar billede densortehingst Seniormester
10. november 2006 - 12:36 #1
Du skriver teksten maskinex og går ind og sætter en tabulator, hvor du vil have beløbet stående. Herefter kan du lave fyldtegn til tabuletoren ved at dobbelætklikke på den og vælge det ønskede fyldtegn (standard er ingenting)
Avatar billede hcma Novice
10. november 2006 - 12:37 #2
Formater -> Tabulatorer og vælg der din placering af tabutator samr fyldtegn
10. november 2006 - 13:12 #3
Du får den pæneste opstilling ved at indsætte 2 tabulatorstop. Et hvor udpunkteringen skal slutte, og det næste hvor tallet skal placeres. Begge skal i ovennævnte tilfælde være højrestillede tab.stop.
10. november 2006 - 13:13 #4
Hvad der er det pæneste er selvfølgelig en smagssag, men de fleste vælger at bruge 2 stop til det.
Avatar billede hcma Novice
10. november 2006 - 13:22 #5
;o)
Avatar billede fotobob Nybegynder
13. november 2006 - 08:31 #6
Hej
Tak for svar.
Jeg kan sagtens gå i "formater" og vælge "tabulatorer" dernærst "fyldtegn", men der sker intet.

?
Avatar billede densortehingst Seniormester
13. november 2006 - 08:53 #7
Prøv at klikke på den tabulator du har sat - så skulle du komme i samme menu og have mulighed for at udfylde fyldtegn. Det virker i alle tilfælde hos mig....
13. november 2006 - 09:46 #8
Hvis teksten allerede er skrevet skal du huske at blokmarkere den, før du definerer ændringer af tab.stop.
Avatar billede fotobob Nybegynder
17. november 2006 - 13:07 #9
vender tilbage!