Avatar billede zidane01 Nybegynder
02. november 2006 - 12:47 Der er 11 kommentarer

Flere problemer. Bl.a. Uploade der fejler mv.

Jeg har haft en del problemer med at få uploadet mine sider fra frontpage. Problemet er opstået efter at jeg har lavet et billedgalleri derinde med 4 seperate sider med billeder... Pludselig får jeg ikke alle filerne uploadet selv om jeg beder om det... Er der nogen der kan hjælpe? Vil også gerne vide om min side er for tung... Den kan ses på http://webspace.nordit.dk/123sif/home.htm
Avatar billede hcma Novice
02. november 2006 - 13:48 #1
hvor meget plads har du på serveren ?  hvor meget fylder hele dit web ?
Avatar billede zidane01 Nybegynder
02. november 2006 - 13:54 #2
Jeg har 50 mb plads på serveren... Hvor meget det hele fylder er jeg ikke helt klar over, men hvis jeg markerer alle mapper & filer på serveren så fylder det ca. 6 mb. vil jeg tro...
Avatar billede hcma Novice
02. november 2006 - 14:08 #3
så er det ikke den totale plads det er galt med.
er der så begrænsninger på antal billeder pr. side  (det er der nemlig i nogle gallerier)
Avatar billede zidane01 Nybegynder
02. november 2006 - 14:37 #4
Det er jeg ikke klar over... Jeg har bare brugt et script til mine billeder derinde... Har nemlig ikke den store viden om det her...
Avatar billede hcma Novice
02. november 2006 - 16:49 #5
er det alle gallerierne det er galt med ?
Avatar billede zidane01 Nybegynder
02. november 2006 - 18:49 #6
Det er ikke kun gallerier der svigter ved upload... Det er også flash filer og .swf filer, samt gif osv.
Avatar billede hcma Novice
02. november 2006 - 19:33 #7
jeg er lost  :o(
Avatar billede zidane01 Nybegynder
02. november 2006 - 20:35 #8
Når jeg overfører div. filer og dokumenter til min server, så er det ikke alt det som jeg markerer der bliver uploadet. Når jeg så ser min side på nettet mangler disse filer. Derfor prøver jeg atter at overføre dem, men det lykkes heller ikke før efter mange forsøg. Det virker som om at processen går i stå.
Avatar billede jhe-ting Nybegynder
09. november 2006 - 04:18 #9
Er det sådan at du ved gentagne forsøg (som du beskriver) ender med at få uploaded de ønskede filer?
Avatar billede jhe-ting Nybegynder
21. november 2006 - 23:30 #10
??
Avatar billede jhe-ting Nybegynder
01. februar 2007 - 15:45 #11
ZZZZzzzzz.....