Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2006 - 12:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Afspil Vide Klip

Hejza. Jeg har gang i at lavet et program der skal afspille et video klip når man åbner programmet. Der skal ikke være nogen stop knap eller afspil eller noget. ingen knapper.
Jeg har importeret mit video klip som en MPEG-fil.
Så skal den afspille af når jeg åbner mit program. Men det ved jeg ikke hvordan jeg skal gør håber der er nogen der kan hjælpe her inde. :)
Min MPEG-fil bliver komprimeret sammen med EXE file.

Sådan ser min kode ud lige nu...

Public Class Form1

    Private Sub FlowLayoutPanel1_Paint(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.Windows.Forms.PaintEventArgs) Handles FlowLayoutPanel1.Paint

    End Sub

    Private Sub Form1_Load(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles MyBase.Load

    End Sub
End Class

Har ikke rigtig lavet andet i programmet fordi jeg lige er startet og gerne vil have det med video klippet til at du først. :)
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2006 - 22:48 #1
Er der slet ikke noget der kan hjælpe????
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2006 - 19:07 #2
Tråden er lukke opretter en ny med noget nyt i!