Avatar billede djpoi Nybegynder
26. oktober 2006 - 22:47 Der er 4 kommentarer

Søger en som kan lave logo til en cs hosting site

Hey..

Jeg søger en som kan finde ud af lave en bannerlogo/reklame til Darkhosting(HP). (Det er en firma for cs hosting. hvor vi sælger cs server :)
...

Vi kan altid finde ud af . hvad du skal have for det :D
Avatar billede hero4life Nybegynder
30. november 2006 - 23:13 #1
Hej, Har designet mange logoer i tiden løb . kan lige smide nogle ekspemler op
Avatar billede hero4life Nybegynder
01. december 2006 - 00:12 #2
http://funsms.dk/darkhosting/Darkhosting.gif

dette er jo kun en beta. men kan lave hvad du ønkser. mvh mikkel g
Avatar billede Slettet bruger
16. januar 2007 - 12:07 #3
hero4life... ser lige denne tråd ... Måske du også kan hjælpe mig, vil gerne have et logo der sender et signal om hvad det er som mit firma sælger, nemlig sikkerhedssoftware ( antivirus - firewall m.m. ): firmanavnet er NetCop.dk din sikkerhed. Se evt.. www.netcop.dk.  /  kan evt. kontaktes på info@etcop.dk

på forhånd tak
Avatar billede hero4life Nybegynder
16. januar 2007 - 12:26 #4
jo selvfølgelig , skriv til mig på  mikkelgarbov@msn.com