Avatar billede hkb-x Nybegynder
26. oktober 2006 - 09:47 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

gratis fonte?

nogen der ved hvor man kan finde denne font eller en der ligner til gratis download?

http://www.myfonts.com/fonts/ef/expressa/ef-demi-bold/
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
26. oktober 2006 - 09:58 #1
Avatar billede hkb-x Nybegynder
26. oktober 2006 - 10:08 #2
yep.. det er den font... hvis du klikker på download kommer du bare til en side hvor du kan købe den...
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
26. oktober 2006 - 10:17 #3
hmmm, ja det kan da godt se.. .oO
Har lige fundet fonten 7 andre steder, men alle steder endner den på samme betalings side :-(
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
26. oktober 2006 - 10:23 #4
Det ser ud som om, at lige nøjagtig den font er beskyttet, men prøv at se her, om ikke du kan finde en der ligner tilpas meget..

http://link4you.dk/fonte.php

Her er der i hvertfald links til en masse der er GRATIS :-)
Avatar billede jokkejensen Novice
26. oktober 2006 - 11:04 #5
www.1001freefonts.com er også gratis, til Mac og Pc
Avatar billede falster Ekspert
26. oktober 2006 - 14:46 #6
Jeg tror, at der er en del muligheder med de, der hedder Xpress eller Xpressive. Søg f.eks. efter true typer filerne: XPRSV.TTF, exprh.ttf og expr.ttf
Avatar billede hkb-x Nybegynder
03. november 2006 - 16:02 #7
@falster

jeg har prøvet at søge på dem min finder ingen.. har du et link til hvor man kan finde dem?
Avatar billede falster Ekspert
10. november 2006 - 15:53 #8
Undskyld. Jeg så ikke den af 3-11-06. Den her kommer op som én af de øverste i min Google

http://www.smallponddeveloper.com/archives/template3/E-commerce/PSD%20Templates/fonts/