Avatar billede jaw Nybegynder
18. oktober 2006 - 13:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Spørgsmål ang. anmeldelser

Hej co-admins.

Vil bare høre:
1. Virker jeres "anmeld karma misbrug"-formular?
2. Vil evt. svar og kommentar fra jer blive vist på den side man bliver sendt til når man sender formularen?
3. Hvor lang tid bruger I normalt på at behandle en sag?

Tak!

/Jaw
Avatar billede exp Juniormester
18. oktober 2006 - 14:34 #1
1) Ja, hvis folk husker at markere den (eller de) pågældende kommentar(er)
2) Nej, kun for coadmins
3) Den tid der er nødvendig, for at behandle sagen korrekt. Nogle sager kan klares på et par minutter, mens andre sager kræver emailkorrespondance.

Mvh
exp/coadmin
Avatar billede jaw Nybegynder
18. oktober 2006 - 14:36 #2
Ok, tak :)

Et supplerende spørgsmål: Hvordan ved jeg så, om I behandler/har behandlet en sag?
Avatar billede exp Juniormester
18. oktober 2006 - 18:44 #3
Når sagen står som lukket, har vi behandlet den c",)

Mvh
exp/coadmin
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. oktober 2006 - 19:54 #4
I hht. svaret for pkt. 2 kunne det da så være rart at vide hvordan vi ser om sagen er behandlet - at sagen så er lukket hjælper ikke meget, for i pkt. svarer du at det kan vi ikke se....???
Avatar billede jaw Nybegynder
18. oktober 2006 - 20:02 #5
Ja, jeg er altså desværre heller ikke helt med på, hvor jeg skal se.

Kigger jeg på en anmeldelse, ser jeg ingen steder hvor den figurerer som aktiv/lukket/åben eller lign. Eller jo, fordi jeg selv ved et uheld sendte en tom besvar-besked, så optræder der ud for den at den er åben. Er det dér man ser, at den er åben? I så fald er det da et meget underligt sted det står :)
Avatar billede jaw Nybegynder
03. februar 2013 - 17:28 #6
.