Avatar billede stef8 Nybegynder
09. oktober 2006 - 19:02 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

Asus Nvidia Geforce 7300GT

Hej!

Jeg har lige købt dette Graffikort.. men jeg kan sgu ikke få s-video udgangen til at virke!

Der fulgte et stik med, hvor s-video stikket er i den ene ende, og hvor der er et grønt, rødt og blåt stik i den anden ende, så tænkte jeg.. at jeg bar sku købe et stik hvor de 3 stik bliver forlænget ud i et scart kabel, men det virker ikke.. HJÆLP!!
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
09. oktober 2006 - 19:30 #1
Tilbagelever stikket tilbage og køb dette istedet.
http://www.zepto.dk/Default.aspx?page=AccessoryPage&categoryid=LAxjICmcJmwm
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
09. oktober 2006 - 19:31 #2
Og virker det ikke herefter, giver du bare lyd fra dig her i samme tråd.:-)
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
10. oktober 2006 - 00:02 #3
Med det kabel skal dit TV/video understøtte RGB. Det gør de fleste apparater, men ikke på alle Scart-stik. I nogle apparater skal man  endda aktivere RGB i menuen på disse. Et kabel hvor du via en omskifter kan vælge, er nr 1.
Avatar billede stef8 Nybegynder
10. oktober 2006 - 11:10 #4
Jamen altså.. jeg har et stik, hvor s-video stikket er gult, og så er der scart i den anden ende, men der kommer billede på, det er dog sort hivdt, og så flimrer det helt vildt!!
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
10. oktober 2006 - 14:19 #5
Læs lige her:PC DVD Kabel sæt (S-Video + Audio)
http://www.av-connection.dk/?CPage=PView&ML1=1&ML2=1&ML3=73&ML4=43
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
10. oktober 2006 - 14:21 #6
Og her lidt mere lekture om det.

http://www.skarven.dk/tvout/
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
10. oktober 2006 - 14:26 #7
Vær opmærksom på at du skal tilslutte kablet inden opstart af computeren!!!
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
23. oktober 2006 - 00:43 #8
stef8: Er du kommet videre?
Avatar billede stef8 Nybegynder
23. oktober 2006 - 09:32 #9
Hey.. det må I undskylde, men jeg har droppet det, fordi mit tv der hjemme simpelthen er alt for gammelt.. har mindst 15 år på bagen.. såå jeg venter lige til jeg har fået købt mig et LCD TV!

Mvh Stef8
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
23. oktober 2006 - 18:09 #10
Ok. Skal vi så ikke bare lukke her?
Avatar billede stef8 Nybegynder
24. oktober 2006 - 08:08 #11
Jo det sys jeg :)
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
24. oktober 2006 - 08:43 #12
Avatar billede stef8 Nybegynder
24. oktober 2006 - 09:02 #13
Kom med et svar begge 2.. så deler jeg pointene..
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
24. oktober 2006 - 09:48 #14
Du kunne jo også tage dem selv? :-))
Avatar billede stef8 Nybegynder
24. oktober 2006 - 10:37 #15
Ej.. I har hjulpet jo :D
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
24. oktober 2006 - 17:38 #16
Det må du om. Du deler som du synes.