Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
04. oktober 2006 - 12:13 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Billeder ligger der men vises ikke

På min hjemmeside http://webdogs.dk/vennerslun2006.htm har jeg problemer med at de små billeder man skal trykke på for at se den egentlige billede ikke vises men blot ses som en tom hvid firkant. Når man står på billedet og trykker med musen uden at slippe og herefter flytter musen væk fra billedet og første her slipper vises billedet og alle billeder i tabellen. Er der nogen som har en forklaring og løsning på det problem ??.
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
04. oktober 2006 - 12:19 #1
personligt har jeg ikke nogen problemer med at se nogen af dine billeder. Er det inde i et bestemt menupunkt?
Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
04. oktober 2006 - 12:33 #2
Hej

Nej det er ikke et bestemt menu punkt. Det er heller ikke de samme billeder og nogle gange er der ikke noget men andre gange kan over halvdelen af billederne på en side være hvide firkanter
Avatar billede vejmand Juniormester
04. oktober 2006 - 12:35 #3
Er det når du åbner den i Internet Explorer?
Hvis ja, så prøv: Funktioner -> Internetindstillinger -> Generelt -> Slet filer
Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
04. oktober 2006 - 12:45 #4
Hej Vejmand tak for dit svar det er i internet explorer, hvad er grunden til at det du skriver skulle hjælpe ? opstår problemet ikke blot igen når jeg har været inde på siden går ud og så sener går ind igen for så ligger filerne der vel igen ?.
Avatar billede vejmand Juniormester
04. oktober 2006 - 12:53 #5
Det er et gammelt velkendt problem med IE at når cachen er fuld, har den problemer med at vise billeder.

Funktioner -> Internetindstillinger -> Avanceret -> Flueben i "Slet mappen temporary internetfiles, når webbrowseren lukkes"

Så burde problemet ikke opstå igen.
Avatar billede gurly Praktikant
04. oktober 2006 - 13:03 #6
jeg kan se problemet her, og min temp internet mapper var lige tømt.
jeg har ingen løsning, men vil mene at der burde findes en løsning  c",)
Avatar billede gurly Praktikant
04. oktober 2006 - 13:05 #7
hmmm, det er kun de billeder du har skrevet beskrivelser til jeg ikke kan se
Avatar billede gurly Praktikant
04. oktober 2006 - 13:11 #8
hmm klikker jeg på "opdater" så fremkommer der flere billeder, men kun dem der er inden for min skærms område, køre jeg længere ned af siden og så klikker opdater igen, så kan jeg se de billeder der nu er i synsfeltet, men så er billederne længere oppe væk igen !!!!!
Avatar billede vejmand Juniormester
04. oktober 2006 - 14:59 #9
Hmm, det kan jeg godt se nu. Jeg var måske ikke langt nok nede på siden før, så min løsning virker åbenbart ikke alligevel.

Her virker det ca. ligesom gurly beskriver, det har jeg desværre ikke lige nogen løsning på.  :-(
Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
22. marts 2008 - 12:38 #10
lukker
Avatar billede olebole Juniormester
22. marts 2008 - 15:36 #11
<ole>

Selvom man har været en sløv padde og ikke gidet deltage i de spørgsmål, man selv har åbnet, kan man da godt sige pænt tak for hjælpen til de brugere, der ikke kunne gennemskue, at spørgeren var rystende ligeglad med sit spørgsmål - og derfor har brugt deres fritid på at hjælpe!

/mvh
</bole>
Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
22. marts 2008 - 15:51 #12
Hej Olebole

Du har naturligvis ret beklager og tak for alle kommentarene