Avatar billede anders02 Nybegynder
02. oktober 2006 - 10:14 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Søger kontakt til t-hviid om snaplayer - se mit indlæg

Hej t-hviid
Du har helt ret i, at snaplayer virker til det, jeg gerne vil lave. Dit eksempel på en hjemmeside viser det også. Gider du kontakte mig igen på: anders@mailway.com?
Min korrespondance med dig gik i vasken, da jeg skiftede computer ...
mvh anders02
Avatar billede anders02 Nybegynder
05. oktober 2006 - 10:36 #1
Jeg har fundet ham!
Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2006 - 23:13 #2
fint, så skal du bare acceptere dit eget spørgsmål
Avatar billede anders02 Nybegynder
06. oktober 2006 - 07:38 #3
Acceptere mit eget spørgsmål
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2006 - 07:39 #4
:) Du gør det til venstre for text-boksen her, nedest.
Avatar billede anders02 Nybegynder
06. oktober 2006 - 08:59 #5
Hej wicez
Jeg kan ikke hitte ud af det. Jeg fatter simpelthen ikke systemet. Jeg har nu fået lavet spørgsmålet om til en gul fane ved at markere "anders02" ved siden af et af mine "svar", og så trykke acceptér. Men få det lavet om til en blå fane med accepteret svar, det kan jeg bare ikke finde ud af. Hvordan gør jeg det? Det virker ikke det her - og det nytter heller ikke noget, at du sender mig et link, som jeg kan læse, for det har jeg gjort nogle gange, og jeg kan stadigvæk ikke hitte ud af at lave gule flag om lyseblå. Hvorfor bliver svaret ikke accepteret, når jeg trykker acceptér ikke at have markeret anders02? Er det fordi, der ikke kommer point med på den måde?
Hvordan er det også med point. Hvordan gør man det, så man er helt sikker på, at modtageren har fået dem? Og igen: Det nytter ikke, hvis du bare sender mig et læs-selv-link, for jeg kan ikke få det til at virke. Du er nødt til at give mig en nøjagtig beskrivelse af det - en beskrivelse jeg har kritiseret helt vildt meget, da jeg udfyldte Ekspertens spørgeskema, bare for at hjælpe dem til at fatte, at det er noget bøvl.
Mvh Anders
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2006 - 13:04 #6
Du har accepteret dit eget svar.