Avatar billede daniel24 Nybegynder
26. september 2006 - 11:09 Der er 1 løsning

Opdaterer Template i frontpage

Tidligere har jeg skrevet lignende spøgsmål dog uden svar så nu vil jeg uddybe hvad det er jeg har desperat brug for hjælp til.

Jeg har overtaget et hjemmeside projekt fra X som er lavet i Frontpage. Siden består af en Template som har en masse sider under sig.
Jeg har bygget videre på X's opbygning og brugt den samme template, men i programmet Dreamweaver, da det er det program jeg bruger.
Siden er nu færdig og leveret til X så de nu selv kan arbejde videre på¨den.
Problemet er at X bruger Frontpage og de nu ikke kan finde ud af hvordan man opdaterer templaten så alle undersiderne også bliver opdateret.
Jeg har søgt overalt på nettet uden held, så jeg håber i kære eksperter kan hjælpe mig?

Tak for hjælpen

Vh

Daniel
Avatar billede daniel24 Nybegynder
29. september 2006 - 14:45 #1
fandt selv løsningen. Jeg havde frontpgae 2002, og der kræves frontpgae 2003 for at kunne lave dwt (dynamic web template)