Avatar billede ml Nybegynder
22. september 2006 - 15:51 Der er 1 løsning

Problemer med FileIO

Jeg har et program kodet i VB.Net 2.0 (via Visual Studio 2005) som bl.a. læser og skriver til nogle tekstfiler. Det virker fint i debugging, men når det kommer eksternt får jeg følgende fejl:

Anmodningen om tilladelsen af typen 'System.Security.Permissions.FileIOPermission, mscorlib, Version=2.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089' mislykkedes

Er kommer så langt som at det er fordi programmet ikke har de rigtige tilladelser, men kan ikke finde ud af hvordan jeg så får tildelt programmet disse tilladelser (selvfølgelig helst automatisk ved installation)?
Avatar billede ml Nybegynder
29. oktober 2007 - 14:40 #1
Fik det løst ved t indstille tilladelser på mappen på maskinen