Avatar billede mlundholm Nybegynder
11. september 2006 - 11:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows live messenger fejl 81000314

Hej.

Jeg har lige siden jeg stod op været ude af stand til at logge ind med min windows live messenger client.

Jeg får hele tiden fejlmeddelelsen: Det lykkedes ikke at logge på Windows Live Messenger, fordi tjenesten  midlertidigt ikke er tilgængelig. Prøv igen senere. Fejlkode 81000314

Er der plz nogen der kan hjælpe mig, for dette er et ret vigtigt værktøj i min dagligdag.

Mit internet virker fint, og andre jeg kender har ikke problemer med at logge ind.
Avatar billede vejmand Juniormester
11. september 2006 - 11:48 #1
Avatar billede mlundholm Nybegynder
11. september 2006 - 12:00 #2
MANGE TAK, du har lige reddet mit liv:D
Avatar billede mlundholm Nybegynder
11. september 2006 - 12:01 #3
hvordan kan jeg give dig dine point?
Avatar billede vejmand Juniormester
11. september 2006 - 12:22 #4
Velbekomme, du kan først tildele point nu hvor jeg har lagt et "Svar".

Marker mit navn i boksen nederst til venstre, og klik på "Accepter", så er spørgsmålet rigtig lukket.  :-)