Avatar billede suppenudel Nybegynder
04. september 2006 - 22:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Underlig fejl ved configure ObjectDataSource

Hejsa.

Jeg har en connection til en MsSql Server Express. Jeg har også et dataset liggende i App_Code. Hvis jeg fra min form smider et ObjectDataSource ind og vælger "configure datasource" kommer der en fejlmeddelelse:

Error invoking 'configure datasource...' Details:
Could not load file or assembly 'nunit.framework, Version=2.2.3.0, Culture=neutral, PublicKeyToken="en masse tal" or one of its dependencies. Den angivne fil blev ikke fundet.

Er der nogen der ved hvad det betyder, en versions-konflikt?
Avatar billede arne_v Ekspert
04. september 2006 - 22:10 #1
du mangler vel nunit.framework.dll ??
Avatar billede suppenudel Nybegynder
04. september 2006 - 22:14 #2
Hej, Hvis jeg laver en søgning fremkommer den to gange på en placering der hedder testsuite/bin/Debug - skal den ligge der?
Avatar billede arne_v Ekspert
04. september 2006 - 22:21 #3
den skal nok ligge et sted hvor den kan findes af .NET

på min PC er den i GAC'en
Avatar billede suppenudel Nybegynder
04. september 2006 - 22:34 #4
Det havde du såmænd ret i! Det virker igen nu! :-)

Tak for den hurtige hjælp, havde regnet med at jeg skulle bruge yderligere
hele natten på at finde ud af hvad der var galt, efter jeg allerede har
af- og genindstalleret VWD et par gange i aften uden held..!
Avatar billede arne_v Ekspert
04. september 2006 - 22:40 #5
så ligger jeg et svar