Avatar billede vraa Nybegynder
01. september 2006 - 11:20 Der er 4 kommentarer

Ingen tabstop i datagridviewtextbox celle

Er det muligt at en form for tabstop = false på en datagridviewtextbox celle? Der findes ikke en egenskab der hedder tabstop på denne celle men håbede der var en workaround.
Avatar billede capn Nybegynder
03. september 2006 - 14:53 #1
Kan du ikke placere den i en form for container som har propertien tabstop.
Avatar billede vraa Nybegynder
04. september 2006 - 13:59 #2
Aner det ikke :-)
Den er jo i en textbox som er placeret i en datagridview celle.
Har du et forslag til hvordan det kan gøres?
Avatar billede capn Nybegynder
04. september 2006 - 14:03 #3
Hmm nej. Hvad med at registrere når cellen får fokus f.eks. med keyRelease eller GotFocus eller lign. og så generere et kunstigt TAB-tryk. På den måde springes cellen over.
Avatar billede vraa Nybegynder
04. september 2006 - 21:19 #4
Det gør jeg også nu. Men så kan man kort se at den får fokus i cellen og hopper videre. Det vil blive fjernet med en tabstop.