Avatar billede skrupsak Nybegynder
18. august 2006 - 15:05 Der er 1 løsning

Post gemmes konstant under indtastning af data.

Mit udgangspunkt er to subforms, der er linket.
Subformen med linkoplysningerne volder mig kvaler.
Det virker som om, at Access flytter rundt på tabulatoren under indtastning, med det resultat, at posten hele tiden gemmes for derefter at vende tilbage til indtastningsfeltet med de indtastede data i invers. Er jeg hurtig kan jeg godt nå at indtaste flere karakterer inden den beskrevne proces indtræffer.

Nogle bud?
Avatar billede skrupsak Nybegynder
24. august 2006 - 09:29 #1
Det er lykkedes mig at løse problemet selv.

Under mine tests kunne jeg se, at mit link fik tildelt den rigtige værdi, og fik denne videregivet korrekt, men det til trods fik jeg en opførsel som beskrevet i mit spørgsmål.

Løsning:
Det link-felt i hovedformen, som knytter de to subforms sammen, skal pege på et INDSAT felt i den subform man ønsker at trække en oplysning ud fra!

Jeg har ikke modtaget en eneste kommentar til mit spørgsmål, men håber trods det, at andre kan få fornøjelse af mit indlæg.
Mvh. Skrupsak