Avatar billede dat_41 Nybegynder
12. august 2006 - 18:43 Der er 2 kommentarer

Bios Opdatering

Hej der ude
jeg skal ha opdagteret min bios, kender ikke rigtig noget til det, så ved heller ikke hvilken bundkort version det er. ved at det er en medion pensium 4 3000hz. Det er windows der siger at det skal gøres.
Avatar billede dat_41 Nybegynder
12. august 2006 - 18:47 #1
Generated by:  BIOS Wizard 2.10
Date:          August 12, 2006
Time:          18:46

PnP Version                : BIOS currently supports latest version 1.0
PCI Version                : BIOS currently supports latest version 2.1
PCI IRQ Routing Table      : BIOS currently supports this feature
Enhanced Disk Drive
Specification              : BIOS currently supports this feature
DMI Version                : BIOS currently supports latest version 2.3
ACPI Version              : BIOS currently supports latest version 1.0
APM Version                : BIOS currently supports latest version 1.2
Booting From CD-ROM        : BIOS currently supports this feature
Supports ESCD              : BIOS currently supports this feature
Can be Updated (flashed)  : BIOS currently supports this feature
Can be Shadowed            : BIOS currently supports this feature
BIOS Chip in Socket        : BIOS currently supports this feature
Supports Selective Booting : BIOS currently supports this feature
Supports LS-120 Booting    : BIOS doesn't support this feature
Supports ZIP Booting      : BIOS doesn't support this feature
Supports Network Booting  : BIOS currently supports this feature
BIOS Manufacturer          : Phoenix
BIOS ID                    : Unknown
BIOS Date                  : 09/29/03
BIOS OEM Signon            :
BIOS ROM Size              : 256K
Chipset                    : Intel 2570 rev 2
Super I/O Chip            : Known super I/O chip is not found
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. august 2006 - 19:07 #2
Find serienummer på din pc - gå ind på http://www.medion.com/dk/service/frame/top.htm?drivere_og_opdateringer/drivere_og_opdateringer.htm og tjek efter nyeste BIOS.