Avatar billede rytme_1 Nybegynder
09. august 2006 - 14:11 Der er 3 kommentarer

Fjerne unused namespaces

Hej.
Er der nogen der kender til et værktøj, der kan fjerne (give forslag til at fjerne) namespaces, der ikke benyttes i en class.

f.eks.

using System;
using MyNameSpace.Temp;

namespace ......
{
    public class MyClass
    {
    }

MyNameSpace.Temp benyttes ikke mere, og jeg ønsker at få den fjernet fra min class. System benyttes stadig i koden og skal naturligvis bibeholds.
Avatar billede mcgoat Nybegynder
09. august 2006 - 16:48 #1
Så det du leder efter er et program der kan køre din kode igennem og fjerne alt "unødvendigt"? includes som man har brugt til tests og ikke skal bruge mere, gamle variabler man har glemt at slette?
Avatar billede rytme_1 Nybegynder
10. august 2006 - 06:09 #2
Ja, det er det jeg leder efter
Avatar billede mcgoat Nybegynder
10. august 2006 - 08:39 #3
hmm. er godt nok ikke lige stødt på noget. men kigger lige med her hvis der er andre der kender et sådanne program