Avatar billede driogan Nybegynder
27. juli 2006 - 10:23 Der er 3 kommentarer

Public Folder.

Hej,

Jeg har oprettet en public folder på min exchange server, og der skal ligge contact i den, hvis jeg opretter en contact i den bliver det bare som en normal post, og ikke som det er normalt er i contacts.

Hvor henne ændre jeg det så der kun kommer til at ligge contacts i den og så der kommer contacts ikonet på mappen ?

Mvh Peter
Avatar billede spine Nybegynder
27. juli 2006 - 10:45 #1
når du opretter den public folder, skal du jo vælge indholdet, om det skal være notes, contacts, eller hvad det skal være...
Avatar billede spine Nybegynder
27. juli 2006 - 10:46 #2
altså højreklik i den mappe hvor du vil lave en undermappe, vælg new folder og så i dropdownlisten vælge "contact items"
Avatar billede driogan Nybegynder
27. juli 2006 - 11:17 #3
Hej mange tak for hjælpen...

Fandt ud af jeg ikke havde rettigheder til det hele men det er ordnet nu så nu virker det bare der ud af :)

Men mange tak forhjælpen

Mvh peter