Avatar billede jmc Nybegynder
27. juni 2006 - 10:19 Der er 4 kommentarer

Har mailback system potentielt har risico for mere spam?

Jeg tænker på om man over tid vil opbygger mere spam på sin virksomhedskonto ved at benytte sig af en udbyder som har release link på feedbackmailen som sendes tilbage til afsender at mails der af samme system klassificeres som spam.

Er dette spørgsmål klart nok, ellers uddyber jeg gerne.
Avatar billede bjornicle Nybegynder
27. juni 2006 - 13:37 #1
Jeg gaar ud fra at du mener greylisting, og i saa fald skulle der ikke vaere stoerre risiko overhovedet
Avatar billede jmc Nybegynder
27. juni 2006 - 14:39 #2
greylisting er vel bare en metode man kan benytte på en mailserver.
Det jeg mener er om servicen som benytter mailback vil modtage mere spam over tid?
Avatar billede bjornicle Nybegynder
27. juni 2006 - 14:49 #3
Du har ret, det er ikke greylisting, men der vil stadig ikke vaere flere spam problemer end folk der ikke bruger det da spammere aldrig bruger deres egne email addresser som afsender, og derfor ikke ved at en given email er "aktiv".
Avatar billede jmc Nybegynder
09. juli 2007 - 10:19 #4
points?