Avatar billede dandaper Nybegynder
20. juni 2006 - 11:50 Der er 1 kommentar

Konvertering fra PCPLUS til Concorde C5

Hvorledes konverterer man et PCPLUS regnskab til et Concorde C5 regnskab?  her tænkes på specielt på kartoteker, debitor, kreditor, lager samt kontoplan evt.
Avatar billede jeki Nybegynder
20. juni 2006 - 12:24 #1
I PCPLUS udlæses data sådan:
Start programmet og vælg regnskab.
Gå til Generelt / Udveksling
Her vælges så kartotek der skal udlæses fra f.eks. Debitor
Gå til kolonnen til højre og slet felter du ikke vil have med.
Gå tilbage til kartoteket og marker dette.
Gå til Udfør Tekstdata.
Så vil du få en fil der hedder Debkonti.txt i den mappe hvor din PCPLUS ligger.
Det er en kommasepareret fil der kan indlæses i C5 med alm. import.
Hvis du har brug for hælp til dette så sig til.