Avatar billede wethje Nybegynder
19. juni 2006 - 21:55 Der er 3 kommentarer

AGP afbrudt.

Hej eksperter.

Jeg har lige fået installeret et Nvidia Geforce 6200 AGP 128 mb, men har læst at AGP er afbrudt.

OS: xp sp2
motherboard: MSI RS350M-ILSR (MS-7031)
Chipset: Nord Bro: ATI RS350/Syd Bro: ATI SB300.

Der er et ATI onboard grafikkort på motherboardet, men har fået fjernet en vga-driver, så jeg kan køre Nvidia.

Hvorledes skal følgende opgraderes?

Mvh. Wethje
Avatar billede mickey777 Nybegynder
20. juni 2006 - 10:22 #1
Har du deaktiveret onboard grafik? Og aktiveret AGP porten?
Avatar billede wethje Nybegynder
20. juni 2006 - 14:23 #2
Jeg har fået en til at deaktivere onboarddriveren, men ved ikke hvordan jeg aktivere AGP-driveren?
Avatar billede amsy2 Nybegynder
21. juni 2006 - 12:54 #3
Når din PC starter op, skal du trykke på DEL knappen for at komme ind i BIOS. Hvis du skal trykke på en anden, står det nederst på skærmen.
Der kan du deaktivere onboard grafik og aktivere AGP porten, hvis den ikke allererede er aktiveret som standard.