Avatar billede vraa Nybegynder
16. juni 2006 - 09:54 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

reverse order på DataTable indhold

Er det muligt at sortere,indhold omvendt i forhold til en kolonne i en datatable?
Avatar billede innercitydk Nybegynder
16. juni 2006 - 10:37 #1
Du kan eventuelt gemme posterne i et array og indlæse dem fra enden til din datatable.
Avatar billede vraa Nybegynder
16. juni 2006 - 11:36 #2
Sorry... har fundet løsning. Laver endnu en order by i mit sql udtræk som min datatable består af. På den måde sorteres det som jeg ønsker. Men læg et svar så skal så får du lidt point for dit svar.
Avatar billede innercitydk Nybegynder
16. juni 2006 - 13:46 #3
Det er også klart det letteste når din datakilde er en database :)
Avatar billede vraa Nybegynder
19. juni 2006 - 11:56 #4
'