Avatar billede serverfriend Nybegynder
03. juni 2006 - 15:45 Der er 1 løsning

Online marketing software

God eftermiddag :o)

Jeg har en idé til et lille koncept som ikke er nyt. Der er allerede en større konkurrent på markedet. Dog er der plads til en niche. Systemet er ganske enkelt at lave.

Det foregår på den måde at man kan give et banner et unikt ID. Ejeren af banneret der f.eks. har en webshop indsætter et stykke kode på den side man kommer til når en kunde har gennemført sin bestilling. På den måde kan man registrere om banneret har ført til et salg. Kunden (ejeren af webshoppen) betaler så et beløb pr. salg. Denne marketingsmetode hedder CPA.

Jeg ved en masse om markedsføring, og har brugt store summer på det igennem mit job. Min arbejdsopgave vil være at finde websiderne man kan reklamere på, og skaffe nogle der vil reklamere. Jeg kender allerede et par firmaer der gerne vil reklamere. Disse opgaver har jeg professionel erfaring med. Det er forudsætningen for at det bliver en succes.

Din opgave vil være at lave løsningen, sørge for at der er noget statistik så kunderne kan se antal klik og salg. Samt herefter at forbedre løsningen. Jeg har gode forbindelser til at komme ud i flere lande.

Overskuddet deles 50% mellem os hver. Jeg har et firma det kan køre igennem. Vi laver en kontrakt i mellem os, og jeg forestiller mig det senere kunne laves til et selvstændigt firma hvis det bliver en succes.

Jeg finansiere hosting af løsningen mv.

henriko@gratismail.dk

1) Jeg vil ikke diskutere løsningen yderlgiere her
2) Skriv kun til mig hvis du er sikker på at du kunne udvikle løsningen.
Avatar billede serverfriend Nybegynder
05. august 2006 - 10:52 #1
done