Avatar billede caslar Nybegynder
30. maj 2006 - 19:26 Der er 5 kommentarer

Investor (E-cubator) søger startups/sites/partnere

Den rette idé og den rette timing hænger ofte sammen med manglende kapital. Vi er et Holdingselskab med følgende mission:

- Fange "startups" hvor vi kan se ideen er tilstede, og guide projektet den rette vej med alt fra strategi, markedsføring til exit.

- Overtagelse af eksisterende Internet portaler, hvor vi mener der eksisterer et større potentiale, men hvor nuværende ejer ikke kan løfte opgaven, og derfor søger en aktiv/passiv investor, eller evt. at afhænde siten. Max. kr. 1.000.0000

Skulle du/I høre blandt ovenstående, hører vi gerne fra Jer - dog under betingelse af følgende:

Startups:
- Der ligger en beskrevet forretningsidé
- Der er udarbejdet et budget

Sites/portaler:
- Minimum 20.000 unikke brugere
- Minimum Google Pr. 4

Denne tråd vil blive lukket, så snart vi har fået analyseret og udvalgt de emner / projekter vi ønsker at arbejde videre med.

Fuld diskretion begge veje.

Venligst
Lars Svendsen.
{e-cubators@e-cubators.com}
Avatar billede caslar Nybegynder
30. maj 2006 - 19:59 #1
Bemærk venligst - ovenstående e-mail adresse har DSN server problemer i øjeblikket, hvorfor det anbefales at poste interesse indlæg her, eller alternativt benytte [twism@sol.dk] indtil problemet er løst. Beklager ulejligheden.
Avatar billede abruscato Nybegynder
30. maj 2006 - 20:00 #2
20.000 unikke brugere - Om dagen, ugen, måneden?
Avatar billede loevgaard Praktikant
31. maj 2006 - 11:43 #3
Om dagen kunne jeg forestille mig...
Avatar billede tiller3 Nybegynder
02. juni 2006 - 15:25 #4
Se det lydder interesant, for vi staar netop og mangler en investor. Der er ikke tale om en internet portal, men der i mod et computer program, som arbejder paa internettet. For en kort beskrivelse se www.maxtransfer.com. - Jeg har ogsaa sendt en mail med lidt flere informationer, som jeg ikke vil laegge frem her. (Vi har en 90 siders forretnigsplan du eventuelt kan faa)

Du kan eventuelt ringe til mig paa 26 14 15 11 for en uformel snak.
Martin
Avatar billede tiller3 Nybegynder
02. juni 2006 - 15:40 #5
Jeg proevede at sende en mail til e-cubators addressen, men det virkede ikke.
Kan du eventuelt ikke lige skrive igen, naar jeres dns problemer bliver loest.
(Eller eventuelt ringe)

(Jeg vil helst ikke sende fortrolige informationer til @sol.dk)
Martin