Avatar billede chainweb Nybegynder
25. maj 2006 - 17:22 Der er 6 kommentarer

Tilslutning af computer til fjernsyn.

Jeg skal have tilsluttet min Zepto computer til min computerskærm, men der sker intet når jeg sætter dem sammen?

Er der nogen specielle indstillinger jeg skal foretage først?

På forhånd tak
Avatar billede chainweb Nybegynder
25. maj 2006 - 17:22 #1
Undskyld men mener selvfølgelig til FJERNSYN-SKÆRM
Avatar billede peet49 Nybegynder
25. maj 2006 - 17:33 #2
Du skal indstille grafikkortet til, at køre på skærm nr. 2
Avatar billede chainweb Nybegynder
25. maj 2006 - 17:42 #3
Har jeg prøvet i forvejen - virker stadig ikke.. Kan jeg evt. få et mere fyldestgørende svar?
Avatar billede peet49 Nybegynder
25. maj 2006 - 17:45 #4
Du skal tilslutte til SVHS indgangen på dit TV. Du har tjekket i enhedshåndtering, at der er to skærme indstalleret?
Avatar billede chainweb Nybegynder
25. maj 2006 - 18:00 #5
Begge skærme skal da ikke være installeret? ..altså, min fjernsyn's skærm skal vel ikke "installeres"?

Jeg har til sluttet til TV'et-.. :S
Avatar billede bacardil Nybegynder
28. maj 2006 - 03:00 #6
Du tilslutter bare dit TV til dit skærmkort. Så skulle det gerne virke uden yderligere arbejde.