Avatar billede bas Forsker
24. maj 2006 - 17:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Udviklere søges

Min idé
Jeg har en idé om at udvikle en hjemmeside, hvor udlejere af øvelokaler i hele Danmark gratis
kan oprette en profil med kontaktoplysninger og en lille beskrivelse.
Tanken er, at man som amatørmusiker skal kunne søge øvelokaler i sit geografiske område.
Hjemmesiden skal udelukkende være koncentreret omkring øvelokaler - altså ikke noget med
musikerkontakt eller salg af musikudstyr.

En foreløbig demo kan ses på www.musiklokaler.dk.
Frivillige webudviklere søges
Jeg søger personer, som er stærke i PHP og MySql (design af databaser).
Jeg kunne godt bruge en eller flere medhjælpere, som har større praktisk og teoretisk erfaring
med php og mysql, end jeg selv har.
Da jeg selv bor i Århus, vil det være mest praktisk, hvis du også bor i det område.
Jeg arbejder på projektet på frivillig basis, og kan derfor desværre ikke tilbyde nogen løn.
Men jeg har tænkt på, om man måske kunne få nogle indtægter ved. f.eks. bannere og sponsorater.
Hvis du har idéer til eller erfaring med dette må du også gerne kontakte mig.

Jeg vil også gerne høre fra webdesignere, som er stærke i den grafiske side af webudvikling.
Det kunne være lækkert at få skabt en let, luftigt og moderne design.

Er du interesseret?

Hvis du kunne have lyst til at være med til at udvikle hjemmesiden eller har
spørgsmål eller kommentarer til projektet , kan du skrive til Martin på
info@musiklokaler.dk

Du kan læse lidt om mig på www.detour.dk.
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Martin
Avatar billede bas Forsker
13. juli 2007 - 21:45 #1
Lukker spm.

Fandt en udvikler.

Nogen, der vil have points?

/Martin

Avatar billede 44fire44 Nybegynder
26. juli 2007 - 23:23 #2
giv hellere dig selv pointsne - det er forvridende information hvis du deler points ud til folk der ikke konstruktivt har deltaget i emnet :)
Avatar billede bas Forsker
30. juli 2007 - 17:27 #3
ok. ;-)