Avatar billede maximus25 Nybegynder
22. maj 2006 - 19:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mangler hjælp til at designe logo

Hej eksperter
Findes der et godt program til at lave logoer med?....Er der eventuelt en der gider hjælpe mig med at designe et logo?

Tak.
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2006 - 19:25 #1
du skal hente dette program.

The Logo Creator. du må lige google adressen .
Det er rigtig let at gå til for begyndere. Ellers skal du til at bruge Photo Shop :)

Kan desvære ikke hjælpe dig med logo, da jeg har travelt for tiden.

Hilsen
Lovecraft
Avatar billede apo Praktikant
22. maj 2006 - 19:25 #2
Du kan lave logoer med de fleste grafikprogrammer, som Photoshop, Paint Shop Pro mv. :-)

I øvrigt vil det være en god idé, at fortælle lidt om de ønsker, du har til logoet samt nogle stikord, der kan beskrive hvad logoet skal illustrere.

Når du kun skriver: "... hjælpe mig med at designe et logo?" er det ikke særligt beskrivende.

- Hvis du nu f.eks. har behov for et logo til et website om biler vil det være trist hvis du fik et logo til et website om møbler; Hvis du kan følge mig ;-)
Avatar billede jarl-g Nybegynder
22. maj 2006 - 19:31 #3
Og er det til et website? Hvis det er til print, må og skal du bruge Adobe Illustrator.
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2006 - 20:05 #4
Ja Adobe Illustrator rocks er super til web.
Avatar billede innercitydk Nybegynder
22. maj 2006 - 23:32 #5
Jeg vil da gerne hjælpe dig, men du skriver ingen detaljer. Gerne lidt mere info, ellers bliver det svært at designe et forslag :)

Vh
Avatar billede maximus25 Nybegynder
23. maj 2006 - 19:35 #6
Jeg har brug for at hjælp til at lave et logo ud fra navnet "strong4life".....bare en er kan hjælpe mig igang....er nemlig ikke god til at finde på design forslag selv......jeg skal anvende logoet på web.
Avatar billede maximus25 Nybegynder
13. juli 2006 - 10:47 #7
lukker selv spørgsmålet..