Avatar billede borsmose Nybegynder
20. maj 2006 - 11:28 Der er 7 kommentarer

ISBN Stregkode

Hjælp søges til at lave en stregkode til en ISBN (EAN) kode til et bogomslag.
Har søgt hjælp hos DBC, men det svar jeg fik, var ikke forståeligt - for mig :-))
Fik også en makro, men den virker ikke selvom jeg har ændret sikkerheds-niveauet.
Mange hilsener
Hjac
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
20. maj 2006 - 11:49 #1
Er det kun én bestemt du skal have lavet - eller søger du et program generelt ???
Avatar billede borsmose Nybegynder
20. maj 2006 - 12:31 #2
I første omgang en enkelt, men det kunne jo være rart
at have et program til det.
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
20. maj 2006 - 13:10 #3
Jeg har en CorelDraw der har en streg-generator indbygget - hvis du ikke har den kan du blot sende koden til mig - så laver jeg den, og sender den retur.
Husk du skal fortælle om det er en standard EAN-13 eller noget andet. Send det til keld at prolight dot dk
Avatar billede stone Forsker
20. maj 2006 - 13:13 #4
her er en isbn generator

http://www.unionsverlag.com/isbn/
Avatar billede borsmose Nybegynder
01. juni 2006 - 23:05 #5
TAK til fotograf, du hører fra mig, når jeg lige får 5 min.
Har set din side, har et par bemærkninger.
Med venlig hilsen
Ole Jacobsen
Forlaget Børsmose
Avatar billede borsmose Nybegynder
01. juni 2006 - 23:13 #6
Fotograf, jeg forsøge at give dig points, men jeg har ikke fundet ud af hvordan endnu - det er første gang jeg sender et spørgsmål på eksperten - so sorry.
Måske har du et tip, så jeg kan lære det, jeg er åbenbart fattesvag :-))
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
02. juni 2006 - 08:34 #7
Du kan ikke give mig point, før jeg har lagt et svar som nu!
Du skal så markere navnet til venstre og give pointene.

....hvilke bemærkninger har du til min side, det skrev du ikke !