Avatar billede kaptajnknas Nybegynder
15. maj 2006 - 22:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvilket webcam

Hej eksperter.

Vi får stadig større computer, hurtigere internet forbindelser.. men hvad med et ordentlig webcam, med knivskarpe billed og lynhurtig opdatering 50 frames eller mere pr. sek. findes det til pc og hvis hvor??
Avatar billede hcm Nybegynder
15. maj 2006 - 22:42 #1
Hvis du har en camcorder kan du slutte den til. Min koerer fint direkte paa skaermen via firewire. MSN kan ogsaa finde den som et webcam
Avatar billede kaptajnknas Nybegynder
15. maj 2006 - 22:48 #2
Det har jeg desværre ikke. jeg har kun et Logitech xpress med 30 frames pr. sek. men det hakker og er bare dårlig, jeg har været på edbpriser, men synes ikke at jeg kan finde noget ordentlig kamera til web.
Avatar billede killifish Nybegynder
16. maj 2006 - 13:56 #3
Hvis det hakker optager det ikke i 30fps (det er sikker softwaren som ikke kan følge med). Hvis du vil have "knivskarpe" billeder så køb et rigtigt videokamera og sæt det til computeren.
Avatar billede kaptajnknas Nybegynder
16. maj 2006 - 14:06 #4
Fint. tak for hjælpen :-)
Avatar billede mwahl Praktikant
23. juni 2006 - 04:44 #5
En camcorder giver klart det bedste billede - også i dårlig belysning.

Se denne guide for test camcorder som webcam: http://www17.tomshardware.com/2004/10/08/trash_that_webcam/

Se også denne guide for test af forskellige webcams:
http://www.tomshardware.com/2004/09/10/webcam_quality_test_shootout/index.html

/Wahlen