Avatar billede anders2e Nybegynder
12. maj 2006 - 12:45 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Inspiration til et logo

Hejsa.
Jeg sidder og er ved at lave et skoleprojekt, hvor jeg skal lave et logo, men jeg kan bare ikk så sammensat noget, så jeg får følelsen af at det er godt.

Det skal forestille at være et logo til en organisation, som jeg har valgt at kalde RentVand.Nu, og jeg har forsøgt mig lidt med nogle vanddråber, en vandpumpe og en vandhane, men det har bare ikke været godt nok.

Jeg vil gerne have nogle ideer til elementer jeg kan prøve at inddrage, evt også link til et eksempel. Nogle skitser kunne også godt accepteres.
Avatar billede anders2e Nybegynder
12. maj 2006 - 12:46 #1
En skrifttype kunne også være interressant at se på, hvis der er nogle foreslag der.
Avatar billede anders2e Nybegynder
12. maj 2006 - 15:03 #2
Jeg fik hjælp fra en kammerat, der mindede mig om bobler også har noget med vand at gøre.

Desuden så fandt jeg skrifttypen
http://www.1001freefonts.com/winfonts/generationtwo.zip
som var genial til mit projekt.