Avatar billede kbonline Nybegynder
11. maj 2006 - 23:49 Der er 21 kommentarer og
5 løsninger

Navn til smykke shop?

Hejsa

Nogen der kan finde på et genialt navn til en smykke shop?

Domænenavnet skal helst være ledigt, så shoppen har et sted at blive bygget :-)
Avatar billede swiatecki Novice
11. maj 2006 - 23:52 #1
bijoux - hvilket betyder smykker på fransk :o
Avatar billede kbonline Nybegynder
11. maj 2006 - 23:56 #2
Godt forslag, men navnet er taget :-(
Avatar billede jacla Nybegynder
12. maj 2006 - 00:18 #3
Krystal, Edel eller opkald den efter en af verdens største diamanter:

1 og 2 CULLINAN, DE BEERS, CENTENARY, JUBILEE, RED CROSS, BLACK STAR OF AFRICA, ORLOF, DARYA-I-NUR, JACOB (TIDLIGERE VITORIA), GREAT WHITE, MOON,ANON,REGENT, MAHJAL,FLORENTINE, PREMIER ROSE, QUEEN OF HOLLAND, ALGEIBA STAR,GOLDEN HUE.

ELLER EFTER EN EDELSTEN: AGAT, CALSIT, CITRIN, GRANAT, JADE, JASPIS,KALCEDON, KARNEOL, TOPAS, SAFIR, KORAL, KUNZIT,MAGNETIT, MALAKITMÅNESTEN, OBSIDIAN, ONYX, OPAL, PERLE, PERIDOT, RAV,RUBIN

Kun fantasien sætter grænser.

Du kunne jo også bare kalde den Smykke-Shop ;)

Mvh

Jan C
Avatar billede bertelbrander Novice
12. maj 2006 - 00:22 #4
Avatar billede bertelbrander Novice
12. maj 2006 - 00:38 #5
Avatar billede mjl Nybegynder
12. maj 2006 - 08:51 #6
online-smykker.dk
Avatar billede mjl Nybegynder
12. maj 2006 - 08:52 #7
Avatar billede mjl Nybegynder
12. maj 2006 - 08:53 #8
diamanten.dk
Avatar billede enoer Nybegynder
14. maj 2006 - 05:36 #9
Hvad med www.bijouterie.dk - hvis navnet skal "klinge" fransk..?
Avatar billede mjl Nybegynder
14. maj 2006 - 09:47 #10
kbonline, er nok blevet kboffline :)
Avatar billede enoer Nybegynder
16. maj 2006 - 16:21 #11
Hej kbonline - leder du endnu..?
Eller er du pt."kboffline" som "mjl" skriver ;-)

Et sidste forslag herfra:

Et "tilfældigt" (men sigende) navn eks. på en blomst, planet, smykkesten, dit navn, et pigenavn osv. - sat sammen med f.eks.
"-smykker.dk/com".

Som "jacla" skriver: kun fantasien - (og måske et ledigt domæne?) - sætter grænser..!

Held og lykke med projektet :-)
enoer
Avatar billede jacla Nybegynder
16. maj 2006 - 18:31 #12
der er jo også en masse bynavne RIGA, PARIS osv evt. med smykker bagefter, men det bliver nok lidt sværere med at få domænet.
Avatar billede mjl Nybegynder
16. maj 2006 - 19:15 #13
Måske er vores ideer alt for dårlige, til at kboffline vil svare !?
Avatar billede bertelbrander Novice
16. maj 2006 - 19:40 #14
Avatar billede jacla Nybegynder
16. maj 2006 - 19:47 #15
=> mjl eller var der for mange muligheder :))
Avatar billede kbonline Nybegynder
16. maj 2006 - 20:28 #16
Hejsa - Undskyld det sene svar, men jeg er ikke gået helt offline :-)

Jeg synes bare desværre ikke at jeg ser et forslag som bare siger - perfekt, og jeg vil ikke bruge æøå, da det ikke kan ses af alle.
Jeg vil prøve lidt forskelligt, og vender tilbage med min dom på hvem der vinder :-)
Avatar billede jacla Nybegynder
16. maj 2006 - 20:35 #17
DOM OG DOM,

Du har jo også muilghed for at dele eller selv tage dem hjem, når du har fundet et navn :)
Avatar billede enoer Nybegynder
16. maj 2006 - 20:37 #18
Okay - der er jo også adskillige muligheder..!
Held & lykke :-)
enoer
Avatar billede mjl Nybegynder
16. juni 2006 - 21:05 #20
?????
Avatar billede enoer Nybegynder
18. juni 2006 - 18:39 #21
=>mjl Det var lige mine "ord" :) Altså: ?????
Avatar billede kbonline Nybegynder
19. juni 2006 - 16:25 #22
undskyld entetiden, men jeg har endnu ikke 100% bestemt mig, men jeg tror bertelbrander løber med den, med budet www.guldhjerte.dk så svar venligst, så får du dine velfortjente point.

Tak til alle andre for jeres bud også.
Avatar billede bertelbrander Novice
19. juni 2006 - 19:44 #23
Jeg samler ikke på point.
Avatar billede kbonline Nybegynder
21. juni 2006 - 15:31 #24
Ok - fint nok, skal vi så ikke bare dele ud til alle de andre forslagsgivere :-)
Avatar billede enoer Nybegynder
21. juni 2006 - 15:47 #25
Det var jo ikke den store hjælp du fik af vores forslag.
Så tak herfra - og held & lykke :-)
Mvh
enoer
Avatar billede mjl Nybegynder
21. juni 2006 - 17:04 #26
Også tak herfra ! :)