Avatar billede anitab Nybegynder
10. maj 2006 - 13:38 Der er 5 kommentarer

kan ikke logge på messenger

Hej. Igår fik jeg installeret et program, som skulle fjerne spy og andre dårlige ting på min computer. Men den har vist været lidt for grundig. Når jeg logger på kommer der en skærm på skrivebordet hvor der står, at der er fejl ved: C:/PROGRA~1/MYWEBS~1/bar/1.bin/MWSBAR.DLL. Når jeg vil logge på messenger og har skrevet mit brugernavn og kode, står der: fejlkode:80072ee6. Jeg kan heller ikke bruge windows player. mvh Anita
Avatar billede anitab Nybegynder
10. maj 2006 - 13:42 #1
Er der ikke en der vil være sød at svare, for jeg er ved at blive "udtilrængelig". Jeg sætter sku nogle flere point på.
Avatar billede backside Nybegynder
10. maj 2006 - 13:53 #2
Og du har selvfølgelig afinstalleret messenger og installeret igen?
Avatar billede backside Nybegynder
10. maj 2006 - 14:07 #3
Tror du vil få mere ud af at lukke dette spm og oprette det i denne kategori:
http://www.eksperten.dk/spm/Sikkerhed/Generelt
Hvis du har searchbaren har du sikkert også andet der skal ud.
MWSBAR.DLL er til MyWebSearchbar.
Avatar billede ladyhawke Novice
10. maj 2006 - 15:07 #4
og husk lige at væbne dig med lidt tålmodighed, der er ingen der bliver betalt for at svare på spørgsmål herinde, så de skal nok lige hjem fra arbejde eller i hvert fald have tid til en pause inden de kan svare på dit spørgsmål og godt 10 minutter er ikke tålmodighed ;o)
Avatar billede anitab Nybegynder
10. maj 2006 - 17:42 #5
min irretation gjalt min egen utålmodighed, over at det ikke virkede og ikke fordi jeg ikke havde modtaget svar!