Avatar billede mjl Nybegynder
06. maj 2006 - 18:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan ændrer jeg opløsning på kamera?

Hej der ...

Jeg har købt mig et Canon PowerShot S3 IS - men - jeg kan ikke finde det sted i menuen, hvor jeg kan indstille den opløsning, jeg vil bruge - som standart står den meget højt, så der kan ikke være meget på Flash-RAM'en - nogen der ved noget, evt. fra tidligere model Canon PowerShot S2 IS  ???

hilsen Conrad
Avatar billede mjl Nybegynder
06. maj 2006 - 19:20 #1
He he - manual er med på CD-ROM ....
Avatar billede mjl Nybegynder
06. maj 2006 - 19:20 #2
:)
Avatar billede jnoval Nybegynder
06. maj 2006 - 23:49 #3
Køb hellere et større flash kort. Lav opløsning giver væsentligt dårliger billeder, og fjerner muligheden for at lave godt udskæringer af billederne
Avatar billede mjl Nybegynder
07. maj 2006 - 08:47 #4
Tak - jeg er klar over det, og har da også købt et større kort - det irriterede mig bare, at jeg ikke kunne finde det i menuen - den henviste til den større manual, som jeg ikke troede var med ... men tak !